Thursday, 11 May 2017

ArtS- Συμμετοχή σε πιλοτική δοκιμή και αξιολόγηση online εκπαιδευτικής πλατφόρμας




Ο φορέας πιστοποιήσεων SWISS APPROVAL TECHNISCHE BEWERTUNG S.A., εταίρος στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ArtS, με τη συγχρηματοδότηση του προγράμματος Erasmus + KA2, προσκαλεί επαγγελματίες του καλλιτεχνικού χώρου να συμμετέχουν στην πιλοτική δομική της online πλατφόρμας όπως επίσης και του εκπαιδευτικού υλικού. Ο σκοπός της πιλοτικής δοκιμής είναι η αξιολόγηση του διαδικτυακού εκπαιδευτικού υλικού πριν την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος. Οι εκπαιδευτικές ενότητες και το πρόγραμμα σπουδών που αναπτύχθηκαν θα δοκιμασθούν από όσο περισσότερους καλλιτέχνες της ομάδας -στόχου είναι δυνατό. Οι επαγγελματίες του καλλιτεχνικού χώρου που θα δηλώσουν συμμετοχή πρέπει να έχουν/είχαν συμμετοχή σε επαγγελματικές δραστηριότητες τουλάχιστον σε έναν από τους εξής τομείς: Χειροτεχνία, Πολιτιστική Κληρονομιά, Τέχνες του Λόγου, Οπτικοακουστικές Τέχνες και Πολυμέσα, Παραστατικές και Εικαστικές Τέχνες.

Στόχος της πιλοτικής δοκιμής είναι η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του διαδικτυακού υλικού που έχει αναπτυχθεί ως τώρα, ώστε να αναθεωρηθεί και να βελτιωθεί το περιεχόμενο, η επίδοση και η παρουσίασή του. Αυτοί οι τρεις στόχοι θα αποτελέσουν τους πυλώνες της αξιολόγησης που θα σχεδιαστεί για το συγκεκριμένο σκοπό και αναμένεται να παρέχει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με το εκπαιδευτικό υλικό και τις δυνατότητες βελτίωσής του.

To έργο ArtS είναι ένα τριετές πρόγραμμα Erasmus+, το οποίο στοχεύει στην αξιοποίηση του δυναμικού του πολιτιστικού και δημιουργικού τομέα για την ανάπτυξη, τη δημιουργία θέσεων εργασίας και την ενίσχυση της πολιτιστικής οικονομίας σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και διακρατικό επίπεδο.

Για να δηλώσετε συμμετοχή, παρακαλώ επικοινωνήστε με τους εξής τρόπους έως την Τετάρτη 31 Μαΐου 2017:
-          Email: info@swissapproval.gr
-          Τηλ: 210-5562130

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ArtS, επισκεφτείτε την σχετική ιστοσελίδα, πατώντας εδώ.



No comments:

Post a Comment